Hirabebek inanın benimde çok hoşuma gidiyor hele ilk zamanlar yolda durdurup durdurup insanları anlatmak istedim bakım benim kızım böyle uyuyor diye 🤣 valla tabiki uzman değilim ve ben ozamanlar hep emerek uyuttum ama şundan emin olabilirsiniz 3 aylık 4 aylık hatta 5 aylık daha pek bir düzene oturmuyorlar kafalarına göre takılıyor bebekler . benim kızım haftada bir huyu değişirdi mesela. Kendimden pay biçersem bence en ideal süre ek gıdaya başladığı zaman bu yöntem için çünkü emzirerek uyuymayı bıraktığı için karnı tok olsun istiyor insan öbür türlü çocuk aç mı derdim herhalde