Akinege canım bende sleepy kullandım il dogdugu gün mahvetti sonra molfixse geçtik arada pişik yapıyordu şuan kızım 11 buçuk aylık tavsiye üzerine bimin bezini deneyelim dedik Bimde evimin yanında 2 gündür kullanıyorum çok şükür şimdilik Bi sıkıntı yok maalesef migros ebebek falan bize çok uzak yürüyerek gidemeyiz arabamızda yok sattık o yüzden yakın bim oldugu için oradan aldım bakalım tabi her bebegin cildi farklı ben iyi derim diger kötü sen deneyip göreceksin canım burada sana tavsiye edilen bez belki senin bebegine yaramayacak dene gör derim zaten paketlerin üstünde kaç kilo arası oldugu yazıyor