Nesliyigit Merhaba, öncelikle geçmiş olsun. Sağlıkçıyım, üfürüm bir hastalık değil bulgudur, yani birçok kalp hastalığında var olabilir. Araştırılması gereken bir durumdur. Büyük oranda anne karnındayken var olan bir deliğin(foramen ovale diye netten bakabilirsiniz) kapanmamasına bağlı olup kendiliğinden geçer ama başka nedenleri de olabilir. Muhakkak bir pediatrik kardiyolog görmelidir. Eko yapılması gerekir. Bebişinizde emerken çabuk yorulma, gelişim geriliği, ellerde ayaklarda morluk gibi şikayetleriniz var mı?