Nesliyigit masum üfürüm denilense kendi kendine geçiyor hiç panik yapma ama bizimde 1.ayda üfürüm dendi cocuk kardiyolojiye tedbir amaçlı doktorumuz sevk etti ve bebeğimin hafif düzeyde aort kapak yetmezliği olduğu ortaya cıktı biküspik aort denilen Bi rahatsızlık suan takip altındayız en yakın zamanda sizde tedbir amaçlı Bi cocuk kardiyoloğuna gözükün derim aksatmaya gelmez bu tarz seyler inşallah masum Bi üfürümdür 🙏