Yusufkerem16 yaptırdım ve yaptırıyorum. Bilimin desteklediği her şeye varım. Gerekli olduğunu da düşünüyorum. Şöyle bir örnek vereyim oğlum bağırsak enfeksiyonu oldu. Rotavirüs aşısı olduğu için çok şükür ki tam anlamıyla ishal bile olmadı, ateş, kusma, halsizlik yapmadı. 1 günde ayakta geçirdi. İyi ki de olmuşuz diyorum