AslanK ben de dönmüyor diye çok korkuyordum sizin aylarınızdayken, karın üstü durmaktan nefret eder hemen ağlardı, sonra 7 aylıkken bir kaç kez dönebildiğini gördüm bidaha da dönmedi şimdi yürüyor gelişimi de hep normaldi. Yanii şunu demek istiyorum doktorunuz iyi diyorsa iyidir kendisi hazır olduğunda dönecektir korkmayın hiç🙏🏼