Bebeğim 6 ay 8 günlük ama yüzüsyü yatırdığım da hep ağlıyor hiç dönmek istemiyor sadece başını kaldırıyor o kadar hemen ağlamaya başlıyor sizce bu gelişim geriliği mi? 6. Ay kontrolüne gittiğimiz de doktorumuz hiçbir sağlık sorunu olmadığını söyledi ama hareket etmek istememesi normal mi ne zaman döner dönmesi için ne yapabilirim lütfen yardım edin