Papatyam Ecergun 2 saat olmadan yavaşça alıp ,yani uyandırmadan yavaşça meme 'yi veriyor dum emip uykuya devam ediyordu
Aysegulisaa54 Ecergun bence saatt başı emzir benım oğlumunda gözleri sararmaya başlamıştı ben saat başı enzirdim
Serap5252 Ecergun üç normal bebeklerde ama sarılık en az 2 saat mama verilsede iyileşirim acaba sordunuz mu doktora
Elmayanaginannesi Ecergun su an oğlum 6,5 aylık beş günlükken sarılık değeri 25 ile yatış yaptık o zor günler geçti ben sık sık emzirdim su an yavrumda hiçbir sıkıntı yok şükür öyle olumsuz düşünme bir de gündüz yeten sut gece neden yetmesin ki onu anlayamadım ?
Defneada Ecergun canım sarılık değeri sınırın altında 2 saate bir emzir saat kur uyusa bile dokun uyandır emzir. İnŞAllah zamanla düzelir. Bizim de öyleydi zamanla azaldı ve bitti çok şükür.
Kbrakurt Ecergun neredeyse hiç ama hiç uyanmayan bir bebeğim vardı. Ne yapsamda kar etmezdi ve emziremedim de. Sağıp enjektörle besledim uykusunda. Hiçte bişey olmaz. Bu açıklamayı yapan doktor kendisi gerizekalı. Çocukları doğduğu andan itibaren robot gibi yetiştirmemizi istiyolar bizden.
Nihannn Kbrakurt malesef doktorlarin bazilari duygusuz oluyolar lohusa bi anneye felaket senaryolari siralayip aklimizi basimizdan aliyolar.
nrcnmrt Ecergun canım bizim başımızdan da geçti sarılık. Açıkcası 3 saat çok fazla şuan 4 aylık bebeğim şuan bile ben 2 saatte bir emziriyorum. Bana doktor sürekli emzirmemi söylemişti sarılıkken. Ben saat başı emziriyodum hiç uyumuyodum geceleri. Çabucak atlattık biz bu şekilde. Bol bol emzir bebeğini hem sütün artar hem de sarılığı geçer bebeğinin.
Tazeannecik Ecergun bizim 14.9 Du. 16 olursa yatıracağız dedi doktor. Her istediğinde emzirdim. Halen öyle yapıyorum 5 ay 13 günlğk. Birşey olmadı şükür kızım suan ayıyla uyumlu gidiyor
Nihannn Ecergun canim 15 degerde bi sarilik icin 3 saat fazla. Benim kizimda 17.9 a kadar cikti ve biz minciklar uyandirirdik maximum 2 saatte. Zaten sariliktan dolayi uyuyolar .olmamis olsa 3 saat iyi ama ne kadar cok emerse o kadar cabuk biter sariligi .
Laden Ecergun üzülme canım üzülünce sütünün gelmesini etkilersin. Aktardan tane kimyon rezene anason al günde 2 fincan iç garanti süt arttırıcı.
Ecergun Laden inş artar durmuyor çünkü aç olduğunda gece mecbur mama veriyorum mama verince de üzülüyorum neden gelmiyor sütüm DİE
Ahsen123 Ecergun cnm bnde öyleym iki saate r ver hiç olmadı mamada wer hç bişiolmz bnnki gögsme glnce uyuyo arttı gazdan ememio sağıorm bide mama veriyorum
Arfe Ecergun emzirme açısından degıl ama su konuda onerıde bulunabılırım bulunduğunuz odada sadece sarı ışık kullan ben öyle yaptım çabucak geçit sarılığı cocugumun
giz Ecergun cok gecmis olsun benim bebegim sarilik olmadi ama meme+mama olarak besleniyoruz ve doktorumuz mama verdigimizde su vermemizi onerdi kabizligin onune gecmesi diskilamayi rahat yapabilmesi icin tek onerebilcegim bu sanirim.. zaten ne kadar cok salinim olursa sarilikda o sekilde azaliyor..