Ecergun Canım aynı durumdayım şuan hastanedeyim üstelik inşallah bir sıkıntı olmaz bende bilmedim bebeğim çok aç kaldı inşallah dr’ların dediği gibi olmaz Rabbim onları korusun
Sen elinden geldiğince emzir doymazsa mama ver
Ama benim yaptığım hatayı yapma 5 saat aç kaldığı oluyordu oğlumun sonuç hastanede çıktık üstelik yüksek değerde 😢