Deletedmom0900 aynı ayda bende benzer bir pinpirik yaşamıştım ama o zamana kadar hiç bastırmamıştık bebeğimi. Sonra yavaş yavaş bastırdık ve baktıkki basabiliyo. Basma adımlama birazda pratikle ilgili erken yaptıran ebeveynlerde bebekler daha çabuk öğreniyo ama bence de gelişimi için çok aceleci olmamak gerek... ayaklarından yatarken destek alıyo hareket ettiriyosa sorun yoktur bence de ama tabi doktorunuzun da görüşünü alın😊