ozgekzy Minikmucizem_98 ilk yüzüstü uyuduğunda yüzünü yatağa gömmüştü nasıl nefes aldı anlamadım yeni yeni beceriyor daha kafasını çevirip uyumayı 😁 çok tatlı oluyorlar
ozgekzy 3children1mom bende şüpheleniyorum diş kaşıyıcıyı eline alınca ısırmaya çalışıyor tam beceripte kaşıyamıyor sanırım sinirleniyor bağırıyor kucağıma alıyorum dönüp diş kaşıyıcısına bakıp nasıl ağlıyor hem gülüyorum hem üzülüyorum ya 🙄
3children1mom ozgekzy Bu hâlleri cok sevimli oluyor her anını video almak istiyorum 🥰 Maşallah diyelim canım soğan suyu sürebilirsin ağrısını hafifletebilir irde varsa karanfil yağı damlat içine ☺️ Geçmiş olsun inci gibi dişleri olsun
Minikmucizem_98 ozgekzy yaaa😍her halleri çok tatlı ki Ben elleri açık uyutmadım hiç,müslinle ellerini sarardım.Bikaç gündür elleri açık uyutmaya çalışıyorum,uyandırıyo kendini eliyle emziği çıkarıyo.Yeni şeyler öğrenmeleri hem zorlu hem çok şirin oluyo😻
aysenur_58 ozgekzy biraz daha sabret 6 aydan sonra düzelir inşallah benim bebeğim kolileri 5 aylığa kadar çektim düzeldi şuan 7 ay 12 günlük
Mlkmhrrm ozgekzy 5 ay 4 günlük sanki 4.ay atağı bitmemişte devam ediyor gibiyiz sürekli kucakta olmak istiyor yoksa ağlıyor bir memnuniyetsizlik hakim çözemedim gitti
ozgekzy Minikmucizem_98 dönmeye başladıkça sarmamak lazım iyi yapıyorsunuz alışana kadar uykuları bölünecek ne yazıkki 🙄😊
Ege35 ozgekzy sesini keşfediyor çığlıkları o yüzden ☺️ Benimki 8 aylık oldu hala gece uykumuz tam değil. 1 yaşa kadar böyle olacak diye kabullendim mutsuz olmuyorum o yüzden. 😂 durumu kabul etmekle başlayın işe, insan rahatlıyor
Mlkmhrrm ozgekzy aynen insan üzülüyor tükeniyor gibi oluyor ama Bi gülünce sanki hiçbir şey olmamış gibi oluyor çok garip🤣
Minikmucizem_98 ozgekzy daha erken başlamam lazımdı sarmadan uyutmaya hava soğuk diye devam ettim ama baya pişmanım şimdi
ozgekzy Minikmucizem_98 çabuk alışır merak etme sen ben sarmadım da noldu yine adaptasyon problemi yaşıyor yeni bir şey öğrendi çünkü uykuları bölünüyor hep