Minikmucizem_98 ozgekzy Allah yardımcımız olsun yaa 5 ay 5 günlüğüz bizimki de dönmeye çalışıyo başaramayınca basıyo çığlığı
ozgekzy Minikmucizem_98 dönünce de fena döndüm diye bağırıyor gece özellikle uyku arasında dönüyor kendini uyandırıyor
Birceninannesi ozgekzy stres yapmayın üzülmeyin o da etkiler sütü olanların arttırması daha kolay oluyo hem zaten ek gıdaya başlıycaklar bugüne kadar da emzirmişsiniz ne güzel düzelir merak etmeyin😊
ozgekzy ElifAda9e doktorum gram olarak bişey söylemedi yediği kadar ver dedi yoğurt havuç kabak elma armut ıspanak muz brokoli kayısı kereviz bunlar listemde var öğlenleri yeni denediğim besin maddesi akşamlarıda 2 gün denenmiş alerji yapmadığı görülmüş olan besin maddesi verilecek dedi
Busegg ozgekzy kayısının mevsimi değil ki kuyu kayısı mı acaba ve ıspanağı ek gıdaya geçişte hiç duymamıştım riskli bi besin olduğu için nasıl veriyosunuz acaba
Minikmucizem_98 ozgekzy benimki sadece bir defa dönebildi benim destegim olmadan dönemiyo biraz zayıf doğdu ayaklarına da basmıyo daha bikac saniye basıp bırakıyo kendini yaa bi de gece dönmesi var dimi🤦🙆
ozgekzy Busegg bi liste verdi elime bende doktorun yanında tek tek incelemedim sormadım da açıkçası kuru kayısı olur mu diye bizde yeni başladık ek gıdaya henüz yoğurt havuç denedi
2015 ozgekzy bağırma canım bizde aynıyız sütüm artık yetmiyor ek gıda veriyorum yemiyor mevye yiyiyor ama sebzeye gelince yemiyor zorla verince kusacak gibi oluyor
ozgekzy Mu-Mi damaklarıda iyice kaşınmaya başladı deliriyor artık erken mi çıkacak anlamadım gitti diş kaşıyıcıyı ağzına sokuyor tam kaşıyamıyor sanırım basbas bağırıyor sakinleştirene kadar canım çıkıyor nasıl kızıyor kaşıyıcıya bakıp bakıp ağlıyor 😂
Dmndyg ozgekzy kızımda öyleydi şuan 6 aylığız daha iyi yine birgün iyi bir gün kötü ama o dördüncü ay uyku gerilemesi sürüyor baya beşinci ayın sonuna doğru rahatlarsınız
ozgekzy Minikmucizem_98 dönme çalışmaları başlamışsa desteksiz dönmesi yakındır 😁 gece uykularını bozuyor yeni öğrendikleri şeyler. Ben normalde hep sırtüstü uyuttum oğlumu dönmeyi öğrendiği günden beri yüzyüztü uyuyor 😊
mom1236 ozgekzy 7 buçuk ay dan selamlar. Hala aynı 4. Ay atağı dediler en uzun atak dediler ama bitmedi. Sürekli kucak isteme uyumama uyusa da hemen uyanma ohoooo. Allah yardımcımız olsun
Aysetugra 4 ay 21 günlüğüz meme mam seklindeyiz bu ay kontrolden sonra ek gıdaya geçecekmişiz. Benimki de bağırıyor ağlıyor ama bana. Başkasını görünce gülüyor kendini sevdiriyor 😂😂 sanırım akşama kadar hergun beni görmekten sıkılıyor