Evet arkadaşlar bende bu duruma geçerken üzülüyorum sadece dikkat çekmek istedim neden her şey bu kadar pahalı bizim ülkemizde ? birazcık sorgulamak mı laZım bazı şeyleri diye. Sütü 0,60 cente alıyorum ben zaruri ihtiyaçların hepsi ucu arkadaşın dediği gibi geçen dana etini 6.50 Euro da aldım. 10 kg tavuk bacağını 10 Euro ya aldım .
bu alışverişe ödediğim mebla ise tam olarak; 41 Euro 33 cent .