Basakayse ne kadar tecrübeliyim tartışılır tabi ama 😂 aynı sorun bizde de vardı fakat gün geçtikçe azalıyor . Bize doktorumuz 1. Ay kontrolünde infantil kolik teşhisi koydu ve biogai diye bi gaz damlası verdi o bizi rahatlattı . Doktorunuza danışarak kullanabilirsiniz tamamen probiyotik içerikli