Basakayse merhaba, posta çok şaşırdım kusura bakmayın. 1,5 aylık ve kucak bağımlısı diyorsunuz. Daha yenidoğan formunda bebek bile değil, tabii ki kucaktan başka bir yerde durmayacak. Gerekirse işlerinizi yapmayın lütfen olduğu kadar diyin ve kucağınızda tutun. Alışır diye korkmayın alıştırma diyenleri duymayın. Alışmaz. Bebek bu kucakta duracak annesinin kollarından başka nerde durabilir ki? Gazı da normal bebek gazlı olur. Emmesi de normal bebek bu emecek hiç durmadan emecek. Sizi de anlıyorum bende yalnız yaşıyorum kimsem yok çok zor oluyordur ama inanın bir daha bu günleriniz gelmeyecek isteseniz de o kucağınızda beklemeyecek, emmeyecek ve pişman olacaksınız.