Benim bebeğim de çok zayıf. Kilo alsın diye yapmaya çalıştıklarımı nacizane paylaşıyorum.
Sabah kalkar kakmaz kahvaltısını veriyorum ki yatmadan tekrar bir şeyler yesin.
Kahvaltıda yumurta vs yanında ekmek de veriyorum.
Öğle uykusundan önce irmikli elmalı cevizli pekmezli karışım veriyorum (çok yemiyor ama 2 kaşık bile yese kâr)
öğle yemeğinde sebzelerin içine pirinç vs atıyorum ve yine ekmek veriyorum.
Öğle yemeğini genelde az yer o yüzden yemeğin hemen arkasından muz veririm.
İkinci uykusundan önce meyve/kek/bisküvi gibi şeyler.
uyanınca makarna/köfte/lahmacun/pilav/mücver/kıymalı sebze yemeği vs
gece uykusundan önce 5tahıl karışımı ile muzlu muhallebi.
tabiiki hepsinden çok az yiyor. Yemeği pek sevmediği için sık sık bir şeyler teklif ediyorum. Azar azar yiyerek kilo alsın diye.