Beren- aynı sorun bizde de var. oğlum 9 aylık yürüdü, şimdi 14 aylık 9.5 kilo. asla poposunun üstüne oturmuyo bütün gün hareket halindeyiz. ama iştahlı da değil, iki lokma yedirmek için 1 saat peşinden koşuyorum her yemek vakti. mama sandalyesinde sıkılmasın diye yapmadığım şebeklik kalmıyo 😔 sizin bebeğiniz yiyo mu? nasıl yediriyorsunuz?