Belinaysmom bence diyet yapmayın. Porsiyonları küçültün sadece. Insan diyetteyim diye strese giriyor daha çok acıkıyor🤭 ben porsiyonları küçülterek 65 kilodan 57 kiloya inmiştim hamilelikten önce. Makarnada yedim çikolatada yedim. Koca bi tabak yerine küçük tabak, bi paket yerine bir parça.. doğumdan sonra kilom kalsaydı yine aynı yöntemi uygulayacaktım😊