Belinaysmom Şaka gibi evet ama diyete başlıyorum bebegim 5. 5 aylık emziriyorum bi 10 kilo fazlam var tatlı hamur işi şeker Abur cubur çıkartıyorum bol su ile devam öneriniz varsa alırım. Yeşil çay düşünüyorum birde inşallah nefsime yenik düşüp bozmam diyetini 🤣🙏🏻🙏🏻🤦♀️😇 Diyetin 1. Günü güne 2 bardak su ile başlayıp yarım saat sonra kahvaltım 🥚☕ https://imgyukle.com/i/NMEyK6
Elifmoms Belinaysmom emzirirken yeşil çay önerilmiyor. Rezene içebilirsiniz onun yerine. Aç karna bir tatlı kaşıgı hindistan cevizi yağı yiyip üstüne 2 bardak su için hızlı yag yakımı sağlıyor.
Oykum26 Belinaysmom bende diyetteyim canım bi uygulama var onu yükledim kalori hesaplama 10 gündür uyguluyorum 1.5 kilo gitti
Anneogul60 Belinaysmom bacım öncelikle 2 buçuk çay bardağı suya bir tatlı kaşığı tarçın koy ve kaynat iç aç karnına. Bu ödem atar ve yok tutar. Günde 2 litre su iç gün içinde kiraz sapı çay iç yeşil çay iç doğadan kayısı çay iç
[silindi] Belinaysmom 6 aydan sonra yeşilçay içebilirsiniz.Afiyet olsun bende başlayıp birakanlardanim
Cerenss Belinaysmom bende bugün başladım diyet degil aslında saglıklı beslenme abur cubur yemeyi biraktim ekmegide azalttım bir bardak yeşil çaydan bisey olmaz ya bence 😊🤗