Viyor Balin_annesi Denedim barış mançonun şarkısı varya Hapşu onu dinlettim söyleyerek her seferinde ürktü çok yaşa diyerek güldüm hep en sonunda ürkmemeye başladı bakalım alıştı gibi ☺️