Viyor biri aniden hapşursa, alacaklı gibi zile bassa veya gece yarısı biri saati düşürse ben de korkarım, uyumuyor olsam bile korkarım, yüreğim ağzıma gelir.bebeğin böyle şeylerden korkması normal değil mi?ağlaması da kendini sadece o şekilde ifade edebilmesinden dolayı.siz okuyun bol bol ama bebeklerin ellerini iki yana açarak korkması çok normal.ani seslerden biz bile korkuyorken.benim 2,5 yaşındaki kızım da biz kahkaha attığımızda ağlar hala