ArasEgeninAnnesi bugün kontrol muaynesindeydim benim oğlum daha 5.ayında ama doktorumuz bakanlığın anlaşma sağlayamadığını, eczanelerde bile kalmadığını söyledi aşının. Zamanının en geç 4-6hafta geçirebilirmişiz. arkadaşlarım var yaptıramayanonlarada eczanelerde bulamaLarsa yetişkinler için olanı alıp dr un dozajlayıp aşı yapmasını söyledi