ArasEgeninAnnesi 6 aylık aşısını yaptırmayan arkadaşlar varmı saglık bakanlıgı hepatit b ve cocuk felci aşılarını anlaşma saglanamamış böyle saçmalık olamaz o kadar aşı yaptırın aşısız cocuk kalmasın diye her tv kanalında yayın yapıldı şimdi aşı yok ülkede bizim cocuklarımız pekte önemli deil sanırsam yada buda ticarete dökülcek😳😡
Acemiiiii ArasEgeninAnnesi Allah allah ben cuma günü gidip yaptırıcam. Geçen hafta yaptırıcaktım da oğlum grip oldu yapmadılar. Bence başka sağlık ocağına da sorun belki onların elinde kalmamıştır
AliyeAsel ArasEgeninAnnesi bende aradım bugün canım hepatit yok dedi gel yapalım o ne zaman gelir bilmiyoruz eczaneden parayla alabilirsiniz dedi varsa eğer niye parayla alıyorum eczaneden bende anlamadım bu ülkede tesadüfen yaşıyoruz gibi 🤷🏻♀️
ArasEgeninAnnesi Deniz2961 bizim hemşire aradı simdi bakanlık anlaşma saglayamadı dedi bir yerdede günrükten gelememiş deniliyor yanii ne yapıyorlar anlam veremiyorum özel aşı olarak satıcaklar bunuda heralde
Btl70 Bizde bugün yaptırdık hepatit yokmuş, yapmadılar, eczanede 66 lira yaptırsam mı beklesem mi bilemedim 😒
Sydbll Btl70 canım hepatit in bu üçüncü dozu yani önceki açılardan bağışık bu hatırlatma dozu olacak yaptırmyıp beklersen de olur
poncikci Bizde hastanede yaptırdık 6aylık kontrolumuz sırasında. Hepatit yokmuş ellerinde onun yerine içeriği aynı adı farklı aşı yaptı doktorumuz
Alyanur ArasEgeninAnnesi bizimde dündü yok aşı bekliyoruz ozel doktorumdw olanı yaptır olmayani ben yaparım dedi
DamlAyaz Sydbll bende öyle biliyordum sağlık ocakları böyle söylüyor ama aksine en fazla 4-6hafta gecikmeli yapılması gerekmekreymiş..
Sydbll Bu ülkeden bu yüzden nefret ediyorum işte. Adam akıllı hiçbir şeyin sistemi yok. Kör topal şans eseri yaşıyoruz.