Ozlmylmz canım probiyotik ile bende denedim tutmuştu ama çok önermiyorlar bence doğal maya ile yap sende. Market sitiyle de yaptım ama en güzeli açık aldığım yerden yaptığım da tuttu. Öncelikle 1 lt yapıyorum ben 4,5 gün gidiyor bize. 3,4 tane küçük bebek kavanozuna bir tane de büyüm kavanoza kadar oluyor. Büyüğü biz yiyoruz. Sütü kaynatıyorum kaynatırken devamlı karıştırıyorum havasını aldırıyorum sütün o çıkan buharı önemli. Daha sonrasında soğumaya bıraktığım zamanda karıştırarak Havasını alıyorum. Ben derece aldım öyle rahat ettim. 47 derecede iken önceki yoğurdumdan ayırdığım 1,5 yemek kaşığı yoğurdumu bi kaseye alıyorum. Kaynattığım sütümden 2 kepçe kadar koyup karıştırıyorum iyice çözdürüyorum homojen ediyorum. O sürede derece 45 e düşüyor zaten tencerenin içine yavaş yavaş katarak karıştırıyorum. Bu arada teflon tencere de yapıyorum ben. Karıştırdıktan sonra ise kavanozlara koyuyorum kapaklarını güzelce sıkıca kapatıyorum fırının içerisine koyuyorum önceden durumu 50 derece de açıp ısırıyorum. Sütleri koyarken kapatıyorum fırını üzerine de iki tane sofra bezim var onları koyuyorum 5 saat mayalamaya bırakıyorum. 5 saat sonra alıp buzdolabına koyuyorum mis gibi ve taş gibi yoğurtlar elde ediyorum 🥰 kolay sende yaparsın.