Güzel anneler bebeğim ek gıdaya geçicek 10 gün sonra doktorum probiyotikle mayala dedi nbl marka toz bugün denedim beceremedim 🤦🏻♀️ Normal mayayla mayalamaya karar verdim ama bir fikrim yok bebeklerinize ne şekilde market sütümü normal sütten mi mayalıyorsunuz her gün tazemi yoksa bir kaç günlük mü mayalıyorsunuz kavanozlaramı yoksa farklı şekilde mi yapıyorsunuz . Ben bu yoğurt işini nasıl yapıp vermeliyim lütfen tecrübelerinizi benimle paylaşır mısınız ❤️❤️❤️