İyi akşamlar anneler
Oğlum 3 aylık göz muayenesi olması lazım devletten randevu almak ıcın 182 yi arıyorum bebek olduğu ıcın cocuk bölümünden verıyolar ordan doktor yonlendırır dıyorlar. Bana yakın bi kac özel hastaneyide aradım 1 yaş altına bakamıyoruz dıyorlar. Bilgisi olan yardımcı olabılır mı?🙏