Nisagerek kaç yaşındasın ki canım erkenmi evlendin niye annen kaynananla görüşmüyormusun? Bak bende annemde doğum yaptığımda 20 gün kaldım sonra evime geldim baya zorlandım ama alışmak zorundayız her zamanlar onlar başımıza baki değiller canım bir şekilde bizde artık yuvamızı götürmek zorundayız sen sıkma canını düzelir herşey bende çok bunalıyorum yani annem arada gelir ben giderim ama o kadar yani bi yere kadar oluyor herşey cnm annende olsa bi başkası da olsa