Nildailay balarisi_2019 her bebeğin gelişimi farklıdır benim bebeğim 15 aylık baya kelimesi var ama bunun ölçüt olduğunu dğşünmyğorum yani bir sorun olması için farklı şeylere bakıyolar diye biliyorum göz teması komut alma söyleneni anlama gibi
Splash-Splash-Love balarisi_2019 Normal. Çoğu çocuk yemek yerken izliyor ondan kaynaklı değil vicdan azabı yaşama boşuna. Çocuktan çocuğa değişir sen devam et her zaman yaptığın oyunlara,konuşmaya. Üzülme 🌺🌺☺️☺️☺️
Turna balarisi_2019 kız o da canı isterseee o bile zor bela anlamsız çıkarıyor hatta ben ona benzetiyorum yani düşün artık ama ben burda baya bu yaşıt kişilerin yorumunu okudum bizim çocuklar gibiymiş onlarında aslında normal mi acaba bilemiyorum ki
Ahmedenesinannesi balarisi_2019 5 yaşında bile konuşan var. Önemli olan kitap okuyun siz konuşun öğrenir
_mercanligunler Duruss1 alakası yok, ben çok konusurum babası da öyle kitapta okurum,sürekli biseyler anlatırım,uğraşırım,tekrarlarım ama konuşmuyor, cocuklarla ilgili bisey bu bence kimi erken konusur kimi geç yürür vs vs gibi ……. 17 buçuk aylık bu arada
Duruss1 _mercanligunler ben bu işi okudum canım benim kadar bilgili olamazsın sadece gözleme dayanaraktan konuşuyorsun şu an. Senin çocuğunda 2,2.5 yaşından sonra açılacaktır konuşmaya başlar bunu zaten görürsün
defnesmomm balarisi_2019 devlet hastanelerinde çocuk gelişim uzmanları oluyor, bir randevu alıp fikir alabilirsiniz 🌸 her çocuğun gelişimi kendi içinde değerlendirilir. Bence fikir almaktan bir zarar gelmez 😊 akranları ile bir araya gelmek, çocukla bol bol konuşmak, kitap okumak gibi faaliyetler dil gelişimi için gereklidir.
_mercanligunler Duruss1 nerden canın oluyorum ya üsluba dikkat , ayrıca benim çocuğum kaç yaşında konuşur açılır diye soru sorduğumu hatırlamıyorum, her okulunu okuyan bilgili olsaydı ohooo …….