Mirosunannesi canım benim ki uykudan emmiyordu o derece ne yaparsan yap üstünü giydir çıkar ayaklarını sık yok yani öyle küvözde kaldı ama sonra esmerimsi sarılık gözünün içi göz altı devam etti ben gündüz sürekli emzirdim ağzını açtıkça emziriyordum hiç saati önemsemiyordum gece 2 saati geçirmiyordum emzirmek için sürekli yani annem yanımda kaldı çok destek oldu sağolsun sonra çocuğum maşallah tombik bi bebek oldu ne sarımsılık kaldı ne bişey beyazladı hem teni hem gözünün içi korkma yani sık sık emzir açılacak 2 aydan sonra açıldı benim 2 ay 15 gün sonra tam düZelme oldu şükür şimdi 3 ay 8 günlük büyüme atağına girdik arada emmek istemiyor ama umarım geçicidir bu da her atakta bişey çıkıyor yok gaz sancısı yok uyku bozukluğu zor iş vala 🤷🏻♀️