Merhaba,benim kızım 6 günlük. Sarılık var. 3. Gün kontrolüne götürdüğümüzde topuk kanı alındı değeri 9,5 çıktı doktor her saatte bir emzirmemi ve korkulacak bir şey olmadığını söyledi. Ama ilk bebeğim olduğu için çok tedirginim. Çevremdekiler bir çay kaşığı şekerli su ver bi şey kalmaz, eskide çocuklara bizde verirdik korkma gibi şeyler söylüyorlar ama ben güvenemiyorum çünkü araştırdığım kadarıyla doktorlar asla önermiyor. Sarı tülbent örtmemi söylüyorlar örtüyorum ama herhangi bir faydası olup olmadığı şüpheli. Yorumlarınızı merakla bekliyorum.🧐