Remkoc benim bebeğimde sleepy pişik ve sızdırma yaptı bende yaklaşık iki buçuk ay kullandım bir günde üç dört defa üzerini değiştiriyordum sonra jenyy willy denedim hem pişik olmadı hemde sızdırma yapmıyor.banada kötü kokuyor dediler ama yapacak bir şey yok onada