Remkoc Kızlar sleepy kullanıyorum bebeğim 2 ay 5 günlük ablam iki çocuğuna da sleepy kullandı ve hiç bı sorun yaşamadı bizim göbeğinin ordan bile sızdırıyor ki sürekli degistirmeme ragmen numarası 2 numara yeni 3e gecicem numaradan mi bezden mi anlamadım baby turco düşünmüştüm kimisi çişini falan yapınca çok kötü kokuyor diyor bilemedim yardımcı olur musunuz 😊
Abf Remkoc ben de sleepy 2 kullanıyorum, oğlum 4.5 kg, bugün üç defa üstüne geçti çişi, 210 tane de sipariş vermiştim, gelsin iade edicem
Egeanul Remkoc ben sleepy kullanıyorum çokta memnunum hiç taşırmadı bez tamamen dolu olmasına rağmen. Şuan 3 aylığız biz çoktan 3 numaraya geçmiştik 2 buçuk aylıkken.
Demirko Remkoc Benim oğlum 20 aylık olacak bende sleepy kullanıyorum son zamanlarda geceleri çok sızdırmaya başladı 6 numara kullanıyorum. Oğlum yüzüstü yatmayı çok seviyor bezde sürekli üstten sızdırıyor. 7 numarada çok büyük gelecek. Bende molfix yada prima deniycem bakalım
Birtosbikannesi1 Remkoc molfiks dene bence bi bende sleepy kullanıyordum ilk sıralar su an molfiksteyim çok memnunum.
Remkoc Abf bencede canım ben ilk 1numarayi doğmadan sipariş etmiştim 210lu o bitti şükür de bunda öyle oldu
Remkoc Egeanul biz henüz iki buçuk aylık değiliz ama yeni sizdirmiyor 2 numaraya gectigimden beri böyle
Remkoc Katarsis hadi ya o zaman bizde geçiş yapalım hiç uc numarayı deneyip riske atmayayim teşekkürler 😊
hilaliii Remkoc baby turco doğadan çiş kokutmuyor sızdırmıyorda (2-3 kere sızdırdı ama onda da Bayaa dolmuştu yani bezde haklı isyan etmiş) ama geceleri kullanmanı önermem ayrıca lastikleri çok kesiyor ben lastiklerini koparıp bağlıyorum
Minnossareannesi Remkoc Bu olayın sebebi ne inanın anlamadım 🤷🏼♀️ Prima premium kullanıyoruz 5 aydır ne pişik ne kızarıklık ne sızdırma hiç sorun yaşamadık çok önerdim arkadaşıma çok güzel diye o da doğum yaptı bebeklerimiz aynı kiloda doğdu ama onu sızdırıyor sürekli değiştirecek şimdi çözemediğim bi durum