Ben de iki günde bir yıkıyorum. Her gün yıkamaya gücüm yetmiyor. Çünkü eşim çalışıor geceleri. Tek başına yıkamak zor oluyor. 4 gün sonra 3 aylık olacak. Oturmaya başlayınca günlük yıkamaya başlayacağım. O zamana kadar da havalar tam ısınmış olur.
Şimdilik yıkarken odasını ve banyoyu ısıtıyorum üşütmesin diye.