Sedefcelebi o sonuçlar çoğu zaman yanlış çıkıyor abimin kızına kistik fibroz var dediler benim oğluma da tsh yüksek gelişim ve zeka geriliği var dediler özel hastanede direk o hormonlara batırdık kaç kere temiz çıktı sonuçlar ama insanı bir paniğe sokuyorlar eğer bebekte biraz sarılık bile olsa yanlış çıkıyor inşallah sizinde öyledir üzülmeyin sütünüzü etkiler