Miraaayadeee şimdiiii canım ben özel hastanede doğum yaptım ilk orda alınmış topuk kani 46 cıkmış
sonra sağlık ocağında da veriyoruzya topuk kani orda da 56 cıkmış sonuç
doktorun bize dediği sinir 65 tehlikeli yani
ama artik onu nasıl neye göre hesapliyirlarsa yüzde olarak bu sonuçlar göre %12.5 cıktı net sonuç bu bakırköyde alınan kan sonucunda bu rakam var ve bu rakama göre de kısmi eksiklik dedi ve ilaç başladı 6 ayda 1 kontrol