Gencanne_19 Egelim benim annem falan sorar oğlun uyudu mu bugün diye. Derim ki bu soruya cevap vermiyorum lütfen ısrar etmeyin sonra ben uğraşıyorum diyorum 😃😂 gülüyorlar. Mutfakta iş yaparken ne güzel uyudu işimi hallediyorum diyorum içimden,2 dk ya ingaaa sesi geliyo😂😂
Egelim Gencanne_19 Bebeklere en çok anne/baba nazarı değermiş zaten. Diyorum Ya aklımdan bile geçirmeyeyim diyorum artık. :))
Egelim Cerenizm3 Ya ben de işe başlayacağım diye vermek zorunda kaldım, mecburi istikrar yani. 10 gün sonra işe başlayacağım, kayınvalidem gelecek bakmaya ama ilk günden bana ayağa alıştır diyen biri, kolayına gelir de ayağında sallar diye çok çekiniyorum.
Cerenizm3 Egelim sıkı sıkı tembihle kayınvalideye düşerse ya şöyle kendi kayınvalideme bile versem şimdi kendi kendine uyuyan cucugu o bile sallar yani 🥲
Tb81 Cerenizm3 bizde 4 ay 4 günlüğüz 5 6 gündür bende eğitim veriyorum canım artık hiç sallamıyorum ama gene de uykuya geçerken zorlanıyor gece hala istediğim gibi değil emzik düştüğünde uyanıyor acaba sizin de mi öyleydi başlarda
Cerenizm3 Tb81 evet öyleydi canım emziği zaten 4. Ayda tuttu zorlada olsa emzik düştüğünde ağlardı gece kalkar emziği verirdim zorluk mutlaka oluyor ama sallamak kadar da zor birşey yok
Bill Egelim Ben diye diye cocukta uyku muyku birakmadim. Diştende olabilir belki ama cekirdek degil huni takip geziyoz😀
yaramaz_bocegim Cerenizm3 4. Ayda mı başladınız tam olarak. Yani 3 ay tamamen doldu 4 e giriş yapınca mu
Anagibianayim Cerenizm3 ferber yöntemi en ağır olani nasıl dayandiniz birde 7 aylık bebeğin 5 te kalkıp bir buçuk saat sonra tekrar uyuması normal değil ki 🤔
Cerenizm3 Anagibianayim ferber yöntemi ağır olanı doğrudur ama diğer yöntemler hiç olmadı bunda cok zorlatmadı beni 5te dediğim misal bazen 4 oluyor 3 oluyor kalkıs saatine göre değişiyor canım uyuyan bebekten zarar gelmez ona bakılırsa 2 aylık bebeğinde 20 saat uyuması lazım benim bebeğim 1 saat bile uyumuyordu günde tadını çıkarıyor şu an💃
civcivoz Cerenizm3 ferber yöntemi çok travmatik bunu nasıl uygulayabildiniz😱 bebegi yataga koyup aglatarak uyku egitimi verdim sanıyorsanız malesef yanılıyorsunuz. Siz bebeginize ben ne kadar aglarsam aglayayım annem veya babam yanıma gelmeyecek düsüncesini benimsetmişsiniz cocuk öğrenilmiş çaresizlikten susup uyuyor bence aranızdaki bagı da etkilemis olabilirsiniz. Cocuk aglamaktan bitap düşüp sızıyor siz de oh uyudu😊😊😊 diye seviniyorsunuz bi de👏🏻👏🏻 Bu konuyla ilgili bir cok makale var okuyabilirsiniz arastırıp bu uyku egitimi yöntemlerinin en acımasızı bebek aglıyor aglıyor sonra susuyor ya siz de sakinlesti sanıyorsunuz aslında sussa bile vücudundaki stres seviyesi düşmüyor vücudunu kitliyormuş sadece çaresizlikten bi bakıma küçük çaplı bir şok diye düsünebilirsiniz. Siz bir hata edip aglata aglata ferberi uygulamıssınız ama bari marifet gibi burda önermeyin. Yorumumu okuyan anneler cocuklarınıza bu kötülüğü yapmayın sussa bile caresizlikten annem nasıl olsa gelmeyecek çaresizligiyle susuyor ne acı….
Cerenizm3 Canım doğru söylemişsinizde benim bebeğim ağlamadı ki şöyle birşey var kendi kendine uyumasını öğrendi çok ağladığı zaman yanına gidip kucağıma aldım sakinleştirdim öyle uyguladım kolik bir bebeğe tamamı ile bir yöntem uygulanmaz zaten ben kendi kendime de çucugum çaresiz hissetmesin diye çok çaba gösterdim çabamın sonucunuda aldığımı düşünüyorum şimdi yatağına gitmek istediğinde götürüp gülümseyerek bay bay diyen bebek sanmıyorum güvenini zedelediğini☺️💃