Necla61 bizde 25 Ağustos doğumluyuz 🥰 sabah 7 gibi uyanır 1 saat sonra kısa uykusu var yarım saat falan, sonra uyanınca yumurta olan bir kahvaltı veriyorum bazen avokadolu bazen meyveli, sonra oyun oynarız fıs fıs kayıkcı seviyor, oyun halısında oynuyor, yuvarlamayı seviyor. 2,5 saat sonra öğle uykusu 1,5 saat sürüyor yaklaşık. Uyanınca sebze püresi falan veriyor. 2 saat sonra kısa uykuya yatıyor 45 dk yaklasık. Uyanınca yoğurt veriyorum ama cok sevmiyor, bir iki çay kaşığı miktarı anca yiyor. Tabi aralarda her istediğinde anne sütü alıyor. 20-21 arası gece uykusuna geçiyor. Sorunumuz tam orada baslıyor saat bası, yarım saatte bir uyanıyoruz 😔 sizin gece uykuları nasıl?