Necla61 1 Eylül doğumluyuz, bizde sabah kalktıktan sonra 1 gibi uyuyoruz, sonra 5 te akşam 9 da yatıyoruz ama gece uykusuna genelde 12 Den sonra geçiyor. Biraz babası geç geldiği için onu bekliyoruz. Bizde tadım yapıyoruz daha, patates kabak, havuç, yoğurt, muz , elma, armut, avakado tattık 3 gün kuralı ile. Şimdi ikili karışım yapıyorum. Birde sabah kendi yaptığım labne peyniri yediriyorum. Öğlen meyve ikindi yoğurt akşam sebze şeklinde. Yumurtaya başlamadık daha. Destekli oturuyoruz, çıngıraklarını çok seviyor, birde yumuşak topu ve çıngıraklı kamlumbağamız var. Hışırtılı kitaplarla ve oyun halısını çok seviyor. Birde uyku arkadaşı var chicconun projeksiyonlu , onu da yatakta yatarken açıyorum sesini ve ışıklarını seviyor. Çok çığlık atmayı seviyor.