AgentMom merhaba benim oğlum 2 yaşında dil bağı var mı bılmıyorum ama dondurma yalamıyor suana kadar dilini hiç çıkarmadı ben dilimi çıkarıyorum sen de yap dıyorum yapmıyor ben de şüphelendim suan ve konuşmuyor kırk yılda bir bi kelime söyler onda da inanılmaz zorlanır ağzından o kelimeyi çıkarırken ya da baba demez gaga der kolay geliyor diye dilini oynatmaz hic acaba olabilir mi dil bağı kesilse hemen konuşmaya başlar mı sizin oğlunuz da öyle mi oldu