Bebegimm1 dil bağı kendiliğinden geçen bişeyy değil ki. 5 günlükken kestirdik biz. Hem neden rriske atasanız ki bebeğinizi? Kestirin, içiniz rahat etsin. İlerleyen yaşlarda ameliyathane de kesiyorlar. Biz doktor odasında yaptırdık. 5 dklık islem. Hiçbir sorunu vs yok. Dilini çıkaramama da bir sorundur. Biran önce kestirin bence. Bi zorluğu yok. Normal yaşantısına devam eder