tardis merhaba benim bebeğimde sadece mama ile besleniyor, süt alerjisi olduğu için doktorumuz aptamil pronsyneo önerdi, çok iştahlı bir bebek olmamasına rağmen ve alerjisi de göz önünde bulundurarak bu güne kadar hiç kilo kaybı yaşamadık. Aptamilin tadını bende beğendim diğer mamalara nazaran, öneririm. Ama doktorum eğer alerjik olmasaydı mutlaka golden goat önerirdim dedi, piyasadaki bir çok mamaya göre içeriği daha zengin ve besleyici. Kuzenimin kızında büyüme geriliği vardı deneemdiği mama kalmamıstı, golden goat mama ile düzene soktu. Alerjimiz olmasa bende mutlaka denemek istiyordum