Merhabalar hanımlar.
Bugün yine doktor kontrolümüz vardı. Doktor büyüme geriliği var 8 kg (en az) olması gereken bebek 6400. Golden goat kullandım doktor keçi sütü önermiyorum dedi ve Aptamil prosyneo önerdi. Zaten iştahsız beğenmedi içmiyor. Covid atlattık hep beraber yeni bitti. Sma optipro ya da Bebelac Gold önerdi Aptamil içmezse. infatrini extradan kullanıcaz tabi içerse😕 artık burnunu tıkayıp ağzına tepicem 😞 kullanan var mı bu mamadan?