elifiii Defnezeynep1 rica ederim. duyguları ögrendikçe siz de ona aynalama yöntemini uygularsanız ( tabi 1-2 yas aralıgında daha cok anlayacak sizi) 👍🏻
elifle Defnezeynep1 aynen öyle çok akıllı bebekler,Allah hepimizinkine sağlık versin yaramazliklarina katlanacagiz artık:)
Zerr Defnezeynep1 Ben ilk oğlumda öyleydim. Oyuncak olmayan çok şey verdim eline kırıldı bozuldu.. yapmayın bence vazgeçirin herşeyle oynamata alışmasın.. ikinci ığlum ağlıyor vermiyorum