Defnezeynep1
6 yaşında ve 1,5 yaşında iki kızım var.İkiside ağlayabilir hiç problem yok duygu sömürüsü yaparak istedikleri hiçbir şeyi elde edemeyeceklerini öğrenmeleri lazım.O yüzden ağlamalarına izin veriyorum ama eşime kalsa ağlamasınlar diye istedikleri her şeyi yapar, alır, izin verir ama ben engelliyorum.Bu hayat böyle.Her şey onların istediği gibi olmayabilir, her istedikleri alınmayabilir, yaşadıkları sorunlardan ağlayarak sıyrılamazlar çözüm üretmeleri lazım, bunu bilmeleri, öğrenmeleri lazım.Hayatın gerçekleri bunlar.