aykoz_ merhaba ben 2 buçuk aylık yeni anneyim emziriyorum 78 le doguma gidip 66yla eve geldim fakat vereceğim yere daha çok alıyorum yine 70 olmuşum diyetisyene randevu aldım 2aydan sonra gelebilirsiniz dedi acaba sütüm de bı azalma olur mu bu kilolar kendi az az gidermi ama bende bu boğaz olduğu sürece zor canım çok tatlı istiyor tatlının her çeşidi olur daha beklesemmi bilemedim de 😁🥴