Mom042 Bebeklerde moro reflexsi denen bir şey varmış ondan sıçrayarak uyanıyorlar, bunun için yarım kundak öneriliyor. Bebeğiniz gayet sağlıklı endişe etmeyin. 6 aydan sonra kayboluyormuş. Bu kadar basit bi bilgiye doktorunuz nöroloji diyorsa doktorunuzu değiştirin derim