Mom042 bence herkesin farklı tecrübesi. Videoyu görmek lazım tariftense. Çünkü sözle bahsederken çok net anlaşılmıyor.
Mesela uyurken korkuyordu deniliyor, iki elini açıp taş kesiliyor gibi mı, yoksa çok ani sıçrama mi gibi.
İnşallah nöbet değildir, bence ürperme gibi olabilir. Çünkü bebeklerde çok olabiliyor.İçiniz rahat edecekse norologa götürün tabi.