elcin961614 ben yeni yaptırdım ombre değil ama ama sık paket attırdım kendi saçımın üzerine çok memnunum ❤️ Diplere doğru keskin çizgi yok uzunlu kısalı, dip boya derdi olmayacak. Saçlarım çok uzun, doğal saç yumuşaklığını bildiğimden kurudu tabi farkediyorum bol bol bakım yapıyorum bu ara, kopma yıpranma olmadı.