Bayezidin_annesi ben orjinal olanı kullandım, bizi cok rahatlattı. Miktarı bebeğin ne kadarlık olduğuna göre ölçü ile veriliyor. Cok bereketli bir ürün değil ancak ben gaz damlalarına cok para döküp bir fayda görmemiştim. O yüzden en başından almadığıma üzülmüştüm. Denemekte fayda var.