Günaydın anneler
Büyük ihtimal kolik bi bebeğim var 1 ay 10 gunluk oğlum var ne gece ne gündüz uykusu var hiç uykuya dalmıyor devamlı bi ağlama uykuda mızırdanma ağlama en fâzla uykusu yarim saat dün gece 2 saat aralıksız ağladı nr yaptıysam susmuyor ilk defsgece 1 de arabayla gezmeye uyutmaya çıkardık evet arabada uyudu ama eve gelince uykusu gene hafifledi gene dalmadı uykuya siz kolik bebeklerinizin ağlama krizi geldiğinde ne yapıyorsunuz nasıl uyutuyorsunuz neler kullanıyorsunuz yardımcı olur musunuz gerçekten yıprandım artık tek başıma